Martin Luther King Jr. Day & Inauguration Day

Hallo allemaal!

Het is alweer twee weken geleden sinds mijn laatste blog, dus het is weer tijd voor een nieuwe.

Vorige keer was ik gebleven bij de maandag die ik vrij had vanwege Martin Luther King Jr. Day. De dinsdag terug op school hadden we een assembly om hem te herdenken. De hele school zat in de gymzaal en de filmleerlingen hadden een heel mooi filmpje gemaakt. Daarna moesten alle leerling op een post-it schrijven waar wij nog van dreamen en hebben die op grote borden geplakt. Het was een heel mooie assembly en een waardige herdenking! Na de assembly had ik weer cheerleading practice en daarna was de laatste home-match voor de worstelaars, dus ben samen met Francesca naar de match geweest, wat heel gezellig was!

Woensdag was weer een normale schooldag. We hebben nog steeds op woensdag cheer-practice, maar deze keer ben ik na practice gezellig wat met het team gaan eten. Dat was ontzettend leuk!

Vrijdag was een heel grote dag: het was namelijk Donald Trump's inauguration day! Trump zou aan het eind van deze dag dus officieel de president van de Verenigde Staten zijn. De inauguration was in iedere les te volgen, want de leraren hadden een live-stream aan gezet. Ook tijdens lunch stonden alle tv's aan. Aangezien de meeste mensen hier Trump-supporters zijn, waren de mensen best blij. Het was zeker interessant om te volgen, het is best gaaf om nu in Amerika te zitten tijdens deze belangrijke presidentsgebeurtenissen. Na school ben ik gezellig met Lisa gaan winkelen.

In het weekend hebben we niet zo heel erg veel gedaan. Lisa zou namelijk op woensdag voor drie weken naar Engeland vertrokken, dus ze was druk aan het voorbereiden op haar trip en iedereen in het huis probeerde haar zo goed mogelijk te helpen. Zondag heb ik weer gezellig met mijn gastgezin naar de football-wedstrijden op tv gekeken.

Maandag had ik na school weer cheerpractice. Aangezien ons optreden zo dichtbij komt, hebben we nu iedere dag practice!

Dinsdag was er een basketbal-game na school, dus dat betekende dat ik weer mocht cheeren! Ik vind het ontzettend leuk om te doen, het is zo gaaf om je school aan te kunnen moedigen. Nadat mijn game voorbij was, waren er nog twee games, maar die hoefde ik niet te cheeren. Dus ben ik gezellig bij Beatrice gaan zitten (die moest spelen met band), wat super gezellig was! We konden lekker kletsen als ze niet hoefden te spelen, super leuk dus!

Woensdag was een normale schooldag. Die dag is Lisa naar Engeland vertrokken, dus nu zijn Heidi en ik drie weken de enige girls in huis, haha.

Donderdag was weer een normale schooldag, maar na school hadden we een mini cheer clinic. Dan komen er allemaal Kindergarten en Elementary school kinderen die in de toekomst graag cheerleaders willen worden en leren wij ze een paar cheers en een dansje. Het was echt ontzettend leuk en de kinderen zijn zo enthousiast. We hebben ze twee cheers geleerd, een dansje en daarna mochten ze ook nog wat basic stunts doen. Het was echt super gezellig!

Vrijdag na school was er weer een game, dus mocht ik weer cheeren! Het was ontzettend leuk. Tussen twee games was het tijd voor ons mini cheer clinic optreden. Dan moeten de kinderen (het waren er meer dan 100) hun twee cheers en hun dansje doen. Wij moeten ze dan begeleiden en helpen. We hadden allemaal matchende shirts en bandana's aan, dus dat zag er wel heel leuk uit! Het optreden was ook een groot succes. Na de game moest ik met een paar meiden van mijn team de purse-raffle (designer tassen loting) shop runnen, dat doen we om wat geld op te halen voor het team. Het was heel gezellig met de meiden van mijn team.

Zaterdag werd ik om 8.30AM opgehaald door een vriendin. Zij, Harry en ik gingen naar Columbia. Halverwege ontmoetten we nog vier andere meiden die ook meegingen. We gingen naar verschillende winkels, om te kijken naar Promjurken! Daar kun je mij best om 8.30 op een zaterdag voor wakker maken, haha. Prom is nog ruim drie maanden weg, maar hier kopen ze hun promdress al maanden van te voren. Daarna zijn we nog even naar de mall geweest, waar we op pluche dieren hebben rondgereden. Er waren daar pluche dieren die je kan huren op mee rond te rijden in de mall. Dus ik heb lekker op mijn olifant een beetje rondgereden, het was zo grappig. Daarna zijn we met zijn allen uit eten gegaan bij Applebee's. Toen we klaar waren met eten zijn we terug naar Mexico gereden, waar we even mij het meer hebben gezeten. Daar vonden we een zwerfhond (ze was zo schattig!) die iemand waarschijnlijk gedumpt had. Gelukkig wilde een van de meiden haar in huis nemen, dus hebben we de hond naar haar huis gereden en zijn daar even gebleven. 's Avonds hebben we gezellig een sleepover gehouden, het was een ontzettend leuke dag!

De volgende dag ging de wekker om zeven uur af, de meeste mensen gaan hier op zondagochtend naar de kerk. Wij niet, dus wij zijn weer naar huis gereden waar we rechtstreeks weer naar bed zijn gegaan, haha. De vorige nacht was namelijk niet heel erg lang, rond middaguur werd ik wakker en heb een beetje mijn kamer opgeruimt en huiswerk gemaakt. 's Avonds had Curtiss kip gegrild, wat echt geweldig was! Na het eten heb ik gezellig met Curtiss en film gekeken.

Dat is dan mijn verslag van de afgelopen twee weken. De komende week beloofd super leuk te worden, er staat namelijk een spiritweek op de planning en Winterwarming, super gaaf!

Tot over twee weken,

Eva


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active