Winterwarming Week & Superbowl

Hallo allemaal,

Het is alweer twee weken geleden sinds mijn laatste blog, dus tijd voor een nieuwe! De afgelopen twee weken waren ontzetten gaaf.

Aangezien het de week van Winterwarming was, hadden we een Spirit week! In een Spirit week kleed je je iedere dag naar een thema. Maandag was verreweg iedereens favoriete Spiritdag: Pyjama day! Ik droeg dus lekker een shirt, mijn Snoopy pyjama broek die ik voor Kerst had gekregen en natuurlijk mijn favoriete sloffen!

Verder hadden we deze dag nog Winterwarming routine practice voor cheerleading en daarna moest ik op school blijven omdat ik auditie had voor theater. Er wordt altijd een musical opgevoerd in de herfst, maar in de lente is er competition voor theater. Voor de auditie moesten we stukken uit het script lezen, het was heel spannend.

Dinsdag was Decades day. Iedere class kreeg een decade toegewezen waarnaar ze moesten kleden. De seniors waren de jaren '70, dus ik droeg een tie-dye shirt met een los bloesje erover en een haarband. Lekker Hippie, haha. Na school hadden we practice en na de practice had ik de tweede en laatste auditiedag! Hierna was het afwachten tot ze een beslissing hadden gemaakt.

Woensdag was Class Color day, waar iedere class zich kleed naar een bepaalde kleur. De seniors zijn roze, en we hadden speciale shirts voor deze dag besteld. De exchange students, Beatrice, Francesca en ik, besloten matchende te nemen. Ik was dus Dutchie 1, Beatrice Dutchie 2 en Francesca was Italian 1.

's Avonds na practice was de Powderbuff game. Dat is vergelijkbaar met de Powderpuff game met Homecoming, waar de meiden American Football spelen. Alleen in dit geval spelen de jongens volleyball. Alle classen spelen tegen elkaar en de Seniors hadden gewonnen! Om de winst te vieren, ben ik daarna met mijn vrienden naar Dary Queen geweest voor ijsjes. Super lekker en heel gezellig!

Donderdag was Country vs. Country club. Dat betekend dat je óf heel country kleed (iets was voor veel mensen hier wel normaal is) of als "een van die rijke mensen die je op de golfclub tegen komt", met polos en kaki pants. Ik ben hier lekker Amerikaans voor country gegaan en een flannel, bandana sjaaltje en laarsjes.

Deze dag kregen we ook de resultaten van de audities en ik had het gehaald! Ik zit in reader's theater, net als heel veel van mijn vriendinnen. Super gezellig dus! Op 3 maart hebben we al districts, dus we beginnen als snel met rehearsals. Die avond was er na practice weer een basketbal game, wat dus betekend dat ik weer mocht cheeren. Ik vind het nog steeds super leuk om te doen, het seizoen duurt nu niet zo lang meer...

Vrijdag was Superfan day. Dan kleed je je in de schoolkleuren en de Mexico Bulldogs zijn rood, grijs en wit. Helaas kon ik hier niet aan meedoen, omdat alle cheerleaders moesten matchen. Vandaag was namelijk eindelijk de dag om onze routine voor de school op te treden, na zo lang oefenen. Rond 2 uur begon de Winterwarming assembly. Eerst werden alle candidaten voor Mr. Bulldog voorgesteld en hun escorts deden hun speeches. Daarna hebben we opgetreden, het ging gelukkig heel goed!

Daarna speelden de candidaten nog allerlei spelletjes, zodat de school kon stemmen op de beste. De assembly duurde ruim een uur en toen was school uit. Wij moesten echter op school blijven om voor te bereiden op een van de grootste basketball games van het seizoen, de Winterwarming game. Het cheeren was heel leuk en tijdens halftime mochten we nog een keer onze routine doen. Het ging nog beter dan ons eerste optreden! Aan het einde van de game werd aangekondigd wie de nieuwe Mr. Bulldog is. Weer een ontzettend gave dag, zo leuk om deze dingen hier allemaal mee te kunnen maken.

Zaterdag was het de dag van de Winterwarming dance, dus ik stond op tijd op om me voor te bereiden. Rond drie uur kwamen Brooke en Francesca en hebben we samen onze make-up en haar gedaan. Daarna zijn we naar Teal Lake gegaan om foto's te nemen.

Omdat het donker werd, moesten we gauw stoppen. We reden met zijn allen naar Columbia en hadden daar sushi gegeten, wat super lekker was. Dat had ik tenslotte al 7 maanden niet meer op, omdat dat hier niet zo populair is. Nadat we lekker hadden gegeten, gingen we terug naar Mexico voor de dance. Ik kwamen we een aantal andere vrienden tegen en het was super gezellig! We hebben gezellig gedanst tot het voorbij was. Daarna ben ik met een aantal vrienden naar Taylor's huis gegaan waar we een sleepover hadden.

De volgende ochtend werden we redelijk vroeg wakker, waarna we meteen ontbeten. Daarna zijn we weer terug onder de dekens gekropen en hebben we een film gekeken, maar bijna iedereen was weer in slaap gevallen. Rond twee uur 's middags werden hierna wakker en toen is iedereen naar huis gegaan. Het was namelijk een grote dag, de dag van de Superbowl! Curtiss had ge-barbeque'ed en veel lekker eten voorbereid en we hebben samen naar de Superbowl gekeken. Ik was best tevreden voor de eerste helft (aangezien ik precies vier weken en een dag geleden Atlanta Falcons fan was geworden nadat mijn gastgezin vond dat ik een team moest kiezen, haha), maar daarna werd het toch een gênant verlies voor mijn team... Achja... Toch een heel gezellige dag en een leuke ervaring!

Maandag was weer een gewone schooldag. Omdat Winterwarming voorbij was, hadden we vanaf nu geen practice meer op maandag. Wel had ik mijn eerste rehearsal voor theater! We hadden nog niet zoveel gedaan behalve het script doorlezen. Ik heb van maandag tot donderdag rehearsal tot 7.30PM (slik) en waarschijnlijk wordt die tijd nog iets verlengt. We hebben tenslotte minder dan een maand todat we competitie hebben.

Dinsdag had ik weer een normale practice na school, gevolgd door een theater rehearsal. Na rehearsal ben ik gezellig met Alie (een vriendin die ook aan reader's meedoet) naar Walmart gegaan en hebben daar gezellig gegeten. We kwamen daar ook nog wat andere vrienden tegen, super gezellige avond dus!

Woensdag en donderdag waren weer normale schooldagen. Op vrijdagavond hadden we weer een game, dus mocht ik weer cheeren. Helaas was zo ongeveer het halve team ziek dankzij de griep die hier rondgaat in Mexico, dus heel goed ging het niet, haha. Hierna hebben we nog maar twee games en dan is het seizoen alweer voorbij.

Zaterdag ben ik gezellig met Harry, Curtiss en een buddy van Curtiss de Missouri River opgegaan. We hebben lekker rondgevaard op de boot en gevist. Ze leggen dan drijvende "noodles" in het water met haken eraan en wachten tot er iets bijt. Helaas was het water niet helder genoeg voor bowfishing. Het weer begint ondertussen al een beetje op te warmen, het voelde echt als een lentedag. We hebben de boot ook even aangelegd aan een zandbank waar we even gewandeld hebben. Helaas waren al onze noodles leeg. Geen vis, maar wel een heel leuke dag!

Zondag was een lekker rustig dagje. 's Avonds ben ik gezellig met Beatrice, Elizabeth (Beatrice's hostzus) en Hayden uit eten geweest. We hebben eerst Mexicaans gegeten bij Mexico's (Missouri) beste Mexicaanse restaurant, wat super gezellig was. Daarna zijn we naar Subway gegaan om koekjes te eten als toetje. Want het is echt not-done als je nooit Subway koekjes op hebt. Ik ga niet liegen, ze waren heel lekker. Een super geslaagde avond!

Dat was weer het verslag van de afgelopen twee weken. Sorry als het heel erg lang is, haha. Ik heb het hier nog steeds heel erg maar mijn zin in mijn Amerikaanse leventje, ik kan niet geloven hoe snel de tijd gaat... Ondertussen geniet ik optimaal!

Tot over twee weken!

Eva

Your mother

Wat een geweldig verhaal toch weer. Je bent en blijft zoo enthousiast en dat is zo mooi om te lezen.
Blijf genieten, lieverd????. Marlies

Karin

Echt heel leuk om je enthousiaste verhalen te lezen. Je hebt het maar druk met zoveel leuke dingen om te doen! Superfijn dat je het zo naar je zin hebt! Geniet ervan en dikke kus! Karin

Ingeborg

Lieve Eef,

Wat vier je elke dag feest! Ga zo door en geniet met een grote G!

x
Ing