Games & Fieldtrip

Hallo allemaal,

Het is weer twee weken verder en dat betekend een nieuwe blog. Ik heb het hier nog steeds ontzettend naar mijn zin! Verder gaan waar ik vorige keer gebleven ben:

Maandag was het picture day! We trokken allemaal ons voetbal uniform aan en maakte een individuele foto. Daarna maakte we een grote teamfoto. Meiden voetbal is heel populair op mijn school dus we hebben best een flink team! Nadat we foto's hadden gemaakt was het gewoon weer tijd voor practice.

Dinsdag hadden we een dagje geen voetbal. De government klassen ging naar Columbia voor National History day. Dat is een nationale wedstrijd voor geschiedenis projecten. Ik moest mijn project presenteren, maar het grootste gedeelte hebben we gewoon rondgehangen in de student lounge, wat heel gezellig was. Daarna zijn we met de hele groep naar McDonald's geweest en dat betekend heel veel kipnuggets. Een geslaagde middag!

Woensdag hadden we het laatste anderhalf uur van de schooldag een assembly, om de sophomores en juniors te eren die goede punten hadden. Ook hadden ze er een momentje ingepropt om de speech & debate state qualifiers te eren, waar ik dus bij zat. Onze namen werden aangekondigd en we kregen een certificaat. Na school hadden we weer gewoon practice. Na practice werd ik opgehaald door Lisa en Harry om naar Columbia te gaan. Harry moest opgemeten worden voor een pak voor prom en ik heb natuurlijk niet de kans voorbij laten gaan om nog even lekker promjurken voor mezelf te shoppen. Daarna hebben we lekker gegeten en zijn weer naar huis gegaan.

Donderdag moest ik om 6.45AM op school zijn om een toets te maken, ik ging namelijk die dag weg op een fieldtrip! Met art gingen we naar de State capitol in Jefferson City, naar een kunstshow. Sommige student van ons hadden werk in de show. Nadat we even hadden rondgekeken, hadden we pizza gegeten in een restaurantje. Daarna zijn we terug gegaan voor de award ceremony waar ik foto's moest maken. Ik kwam zelfs twee andere exchange students tegen die ik had ontmoet in St. Charles in december! Heel leuk om ze weer een keertje te zien. Hierna gingen we weer terug naar Mexico voor de sportpractices.

Vrijdag mochten we eerder weg uit de les, het was namelijk onze aller eerste voetbalwedstrijd! Het was in Winfield, MO en het was 2 uur rijden! Daar aangekomen moesten we opwarmen en begon de game meteen. Zowel JV als Varsity hebben helaas met 1-0 verloren... We waren toch best trots, kijkende naar hoe weinig ervaring we hebben en het was een gezellige middag met het team.

Zaterdagochtend stonden we ondanks de lange avond van de week ervoor weer om 9.00AM op het voetbalveld.

Zondag werd ik rond 12.30PM opgehaald door Beatrice's gastmoeder, Francesca en ik gingen namelijk naar Beatrice's huis voor een Italiaanse middag. Er was heerlijke spagetti en lasagna gemaakt en er waren allerlei Italiaanse lekkernijen. We hebben The Godfather Part I én Part II gekeken, lange middag dus! We hebben het ontzetten gezellig gehad, het was zeker een heel geslaagde dag.

Maandag begon na de soccerpractice ook theater rehearsal weer, dat was wel weer wennen na een 3 weken pauze. Het is leuk weer terug te zijn en gaan zeker hard werken om goed te scoren in Springfield!

Dinsdag hadden we weer een soccergame, in Fatima. We hebben wederom met 1-0 verloren en Varsity verloor met 4-1... oeps... Omdat JV niet zo erg had verloren als Varsity kregen we de volgende dag vrij.

Donderdag hadden we weer een normale dag en vrijdag waren we vrij van school. Ondanks dat we niet naar school hoefden hadden we wel practice in de ochtend. Daarna ben ik met Lisa en Harry naar Columbia gegaan om lekker te shoppen. Ik heb trouwens ondertussen mijn promjurk besteld, ik verwacht dat er maandag een pakketje voor onze voordeur ligt! Kan niet wachten!

Zaterdag was een rustig dagje. Ik heb een beetje huiswerk gemaakt en opgeruimd. Daarna hebben Lisa en ik een "My 600lb life" marathon gehad, wat altijd een succes is.

Dat zijn een beetje mijn belevingen van de afgelopen twee weken. Ik weet dat er deze keer niet zoveel heel bijzonders is gebeurd, maar daar gaat de zwaar volgeplande april-maand verandering in brengen! Maar dat lezen jullie de volgende keer!

Eva

Reacties

Reacties

Marlies

Leuk Eef, zoals altijd. Als je weer naar huis komt, eind mei, dan gaan we hier eens heel gezond koken; boontjes, broccoli, sla enz enz want ik geloof dat je de kleur 'groen' niet meer zult herkennen????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active