Nog 12 uur!

Hallo allemaal!

Het is nu nog maar twaalf uur en dan zit ik in het vliegtuig onderweg naar New York City! Daar ga ik morgen met een groep van 13 andere Travel Active studenten heen voor een korte oriëntatie. Ik kan niet geloven dat na zolang voorbereiden het morgen eindelijk zover is en ik voor een jaar naar Amerika ga.

Ondertussen heb ik nog een aantal dingen geregeld. Ik ben naar het Amerikaanse Consulaat in Amsterdam geweest om mijn visum aan te vragen. Dit viel me reuze mee, hoewel ze wel streng waren. Een meisje werd eruit getrapt omdat ze haar jas buiten had laten liggen en dat maakte me wel een beetje zenuwachtig, maar gelukkig na ongeveer drie kwartier kon ik weer naar buiten en werd mijn visum thuis opgestuurd.

Twee dagen geleden ben ik begonnen met het inpakken van mijn koffer, het viel niet mee om het onder de 23 kilo te houden, maar uiteindelijk is het gelukt. Mijn koffer is nu dicht en mijn handbagage is ingepakt, dus ik ben helemaal klaar voor vertrek. Morgen om kwart over negen 's ochtends vlieg ik naar New York, dus mijn volgende blog zal zijn vanuit de States!

Groetjes,

Eva

Reacties

Reacties

Ingeborg

Goede reis lieve nicht! Ik wens je een rustige trip en een veilige aankomst in NY!
Dikke kus en ik kijk uit naar je volgende bericht, vast vol avonturen!

Monique en Paul

Moet jij al niet in bed liggen als je om 3.00 uur op moet staan ;-)? Goede reis morgen en geniet intens!

Jan

Hoi Eva, ook een goede reis gewenst!!!
???????????? ?????????????? ??????????????

Jan

Blijkbaar wordt deze site gesensureerd.

Voorzichtig!!

Marlies

Take care, geniet, ben jezelf, ga lekker pottenbakken.
Love Marlies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active