4 maanden later...

Wil jij ook je eigen High-Schoolervaring aangaan, een onvergetelijke ervaring die je de rest van je leven mee zal nemen? Als je je aanmeld voor 1 januari 2018 en de code reunie2017HS en mijn naam (Eva Kiès) invult, krijg je de administratiekosten cadeau!

Hallo allemaal!

Ik realiseerde me laatst dat ik nooit meer een verhaal heb getyped over hoe het weer is om terug in Nederland te zijn.
Op Schiphol werd ik warm ontvangen door mijn ouders en mijn tante. Het was zeker vreemd om weer op Nederlandse bodem te zijn en bij de Starbucks kreeg ik een kleine blackout over hoe ik ook al weer in het Nederlands mijn koffie bestel. De dagen die volgden waren leuk en apart tegelijk! Het was super leuk om mijn vrienden en familie weer te zien na zo'n lange tijd. Ook heb ik geholpen op de infobijeenkomst van Travel Active waar ik heb kunnen kletsen met de toekomstige studenten die de class of 2018 zouden worden. Er waren al een aantal meiden die naar Missouri zijn geweest, dus dat was heel leuk (hoewel ik stiekem wel lichtelijk jaloers was, hoor). Natuurlijk hebben Beatrice en ik snel weer afgesproken nadat zij terug was op Nederlandse bodem en ik heb ook Elizabeth weer kunnen zien toen zij in Nederland was. Beatrice en ik spreken nog steeds heel vaak af, het is zeker dat we nog steeds super goede vriendinnen zijn, ook weer op Nederlandse bodem! Ook heb ik op vakantie in Italië Susanna, de Italiaanse uitwisselingsstudent die ik in Chicago heb ontmoet, weer gezien! Dat was echt geweldig, zo leuk haar weer te zien! Ook heb ik natuurlijk nog veel contact met mijn gastgezin en de mensen daar.
Hoewel ik wel weer goed in het ritme ben hier, mis ik mijn Amerikaanse leventje wel. Soms wil ik zo graag terug zijn en vraag ik me af hoe het mogelijk is dat de tijd zo snel voorbij is gegaan. Ik help nu vaak op infobijeenkomsten van Travel Active, waar ik nieuwe studenten enthousiast kan maken voor een High-School avontuur. Vandaag heb ik er op een gestaan, en in November en December staan nog een paar bijeenkomsten op de planning. Het voelt zo raar, dat ik daar twee jaar geleden nog rondliep als een oriënterende student en dat ik nu zelf die studenten inlicht!
Dit is een beetje een afsluitertje van mijn blog, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te volgen. Wie weet vind ik snel weer een reden om 'm weer te openen! Tot dan!
Groetjes,

Eva

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active